25 edycją Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

Od kilku lat wspieram piękną Kampanię na Rzecz  Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies. Jest to jedna z inicjatyw, którą popieram i będę wspierać zawsze!  Na początku października miałam wielką przyjemność uczestniczyć  w jubileuszowym wydarzeniu tej Kampanii. To już 25 lat!  Przepiękna uroczystość odbyła się w Restauracji Endorfina Foksal  W trakcie wieczoru zaprezentowano osiągnięcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi na świecie oraz podsumowano sukcesy Kampanii w Polsce. Zostały zaprezentowane wyniki badań, które firma Estée Lauder Companies oddział w Polsce wspiera poprzez sprzedaż limitowanych produktów z różową wstążką (20% ceny produktów przekazywane jest na badania medyczne nad rakiem piersi), przedstawieni partnerzy Kampanii w 2017 roku, oraz odbyła się premiera płyty „in PINK7”, po której nastąpił koncert Moniki Borzym, artystki, której utwór znalazł się na płycie.

25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

25 lat temu nie było różowej wstążki. Dzięki Evelyn H. Lauder, która stworzyła Kampanię w 1992 roku, różowa wstążka stała się międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi a październik jest międzynarodowym miesiącem zdrowych piersi. Od tego dnia rozdanych zostało ponad 150 milionów wstążek na całym świecie a w Polsce co roku rozdawanych jest  ponad 100 tysięcy symbolicznych, materiałowych różowych wstążek.

W ramach Kampanii w Polsce szerzymy świadomość o raku piersi i konieczności profilaktyki oraz zbieramy fundusze na badania. Przez ostatnie 8 lat zebrano prawie 900 tysięcy złotych, które przekazane zostały na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. W tym roku marzeniem jest  w sumie uzbierać ponad 1 milion złotych!

W 2017 roku w Polsce Kampania ma kilka wymiarów:

– edukacyjno-muzyczny – wspólnie z Magic Records wydaliśmy siódmą kompilację muzyczną „in PINK7”, która nie tylko dostarcza fantastycznej muzyki, dobranej przez dziennikarza muzycznego Macieja Ulewicza, ale też zbiera fundusze na badania

– finansowy – od 1 października 2017 do 31 marca 2018 nasze marki oferują limitowane edycje z różową wstążką:

Estée Lauder, Clinique, Origins, La Mer, Smashbox, Bumble and bumble i Bobbi Brown – 20% ich ceny  firma przeznacza na wsparcie badań w Szczecinie. W tym roku dołączyło też wielu wspaniałych partnerów, z których część działa edukacyjnie, a część zbiera również fundusze na badania w Ośrodku w Szczecinie.

25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies
25 -lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

Kochani, zachęcam do zakupów produktów z różową wstążką – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ! RAZEM MOŻEMY WSZYSTKO !

Autor