Woda Toaletowa Givenchy L’interdit, stworzona przez trio mistrzów perfumiarstwa, Dominique Ropiona, Anne Flipo i Fanny Bal, to intensywny i lekki zapach, wywołujący na skórze dreszcz zachwytu. Nowy zapach, w lżejszej wersji, odsłania niemal przezroczysty kwiat maku, którego ciemne wnętrze wprowadza niepokój w całej kompozycji. Ten dwoisty kwiat wnosi roślinną promienność. W narkotyczny biały bukiet (kwiat pomarańczy i tuberoza) i mąci ciemne głębie buntowniczego akordu wetiwerii i paczuli.

By oddać hołd oryginałowi z 1957 roku, flakon wody toaletowej Givenchy L’interdit łączy ponadczasowość z nowo- czesnością. Jego zaokrąglone kanty podkreślają czyste i delikatne linie. Elegancja oparta na sile i niedopowiedzeniu. Szara, satynowa wstążka opleciona wokół szyjki, opatrzona symbolem Domu Givenchy, logo ze srebrnymi 4G, wyczarowuje promienność i świeżość wody toaletowej. Smukłe białe pudełko ozdobione logo w kolorze miedzianozłotym po otwarciu ujawnia zaskakujący i niezwykły kolor, śmiały szkarłat z podpisem Monsieur de Givenchy.

Rooney Mara, twarz zapachu L’Interdit, zachęca, by łamać reguły i zachłysnąć się swobodą wolności. Ta utalentowana aktorka, śmiała w swoich wyborach ról wybiera odważne role, zawsze dążąc do przekraczania granic w swoich licznych wybitnych kreacjach. W filmie reklamowym stworzonym przez Todda Haynesa Rooney Mara przekracza zakazany próg z impertynenckim wdziękiem. Ubrana w ozdobioną czarną koronką suknię Givenchy Haute Couture, w kontraście z podziemnym światem paryskiego metra, pojawia się o świcie, zachwycona i upojona wciąż świeżym wspomnieniem nocnego przekraczania granic. Zdjęcia do kampanii stworzone przez Davida Simsa, przekazują pewność siebie i wewnętrzny blask tej hipnotyzującej aktorki.

Givenchy L’interdit
Autor